Jeśli Twój biznes to Numerologiczna Trójka
Jeśli Twój biznes to Numerologiczna Trójka to powinnaś wiedzieć, że ta wibracja szczególnie sprzyja kreatywności. Będzie najlepsza dla firm, które prowadzą działalność artystyczną, rozrywkową oraz związaną z szeroko pojętą komunikacją. Patronuje też twórczości i pięknu, dlatego będzie korzystna dla salonów kosmetycznych i fryzjerskich, galerii sztuki, firm reklamowych.
Liczba 3 przyciąga szczęśliwe zdarzenia i sprzyjające okoliczności oraz okazje. To właśnie 3 powoduje, że poznajemy odpowiednich ludzi w odpowiednim miejscu i o właściwym czasie.
Jest uważana za szczególnie szczęśliwą, dynamiczną i radosną, ale grozi rozproszeniem energii i rozrzutnością, dlatego powinniśmy zachować rozsądek przy podejmowaniu decyzji.
O tym jak obliczyć jaką wibracją jest Twój biznes pisałam tutaj.
Jak wykorzystać potencjał tej wibracji?
Wibracja Trójki to:
Kreatywność – jest to energia, którą powinniśmy wykorzystać do tworzenia unikalnych treści, takich które wyróżnią nas na tle konkurencji. Wykorzystajmy je do promowania firmy poprzez prowadzenie bloga, ciekawych grafik, czy video poradników.
Ekspresja – to sposób na zaprezentowanie innym naszej osobowości, tego jacy jesteśmy, to nasza autentyczna postawa sprzyjająca pozyskiwaniu klientów. Stwórzmy własny, indywidualny styl, który będzie niepowtarzalny, a dzięki temu zapamiętywany przez osoby kontaktujące się z nami.
Efektywność komunikacji – to głównie sposób klarownego i jasnego dla klienta przekazywania informacji. Skierowana do klientów oferta musi być w zrozumiały i nie budzący wątpliwości sposób opisana. Powinna wzbudzać u klienta pozytywne odczucia.
Marka osobista – postaw na pozytywne wyrażanie siebie, bądź ekspertem w dziedzinie, którą się zajmujesz. Poprzez różnorodną twórczość (podcasty, szkolenia) buduj swoją pozycję eksperta.
Media społecznościowe – podobnie jak w przypadku innych wibracji aktywność na różnych platformach społecznościowych jest podstawowym obowiązkiem. Korzystaj jak najczęściej z tej formy promocji własnego biznesu. Instagram, Facebook a także TikTok to doskonałe do tego miejsce i narzędzie.
Wydarzenia i warsztaty – to konieczność dla rozwoju twojego biznesu. Dzięki temu dasz się poznać w szerszym gronie. Szkoląc innych promujesz własny biznes i pozyskujesz coraz to nowych klientów. Opowiadaj o swoim biznesie, dziel się wiedzą i doświadczeniem, to sprzyja twojemu biznesowi.
Współpraca z profesjonalistami – energia trójki sprzyja wspólnej pracy zmierzającej do polecania się nawzajem. Organizując wspólne wydarzenia przyciągamy do biznesu różne osoby, które mogą się stać naszymi klientami.
Źródło: Internet, własne