Komu sprzyja Szóstka w biznesie?
Komu sprzyja Szóstka w biznesie? Czy jeśli twoja firma jest numerologiczną Szóstką będziesz mieć pewność, że odniesiesz sukces? Jakim dziedzinom Szóstka sprzyja? Szóstka to liczba harmonii, opieki, rodziny, domu, dlatego będzie to dobra liczba dla hotelu, szkoły, przedszkola, żłobka. Będzie też odpowiednia dla gabinetów pedagogicznych i psychologicznych, także dla firmy produkującej przedmioty do domu.
Wibracja szóstki będzie sprzyjać firmom rodzinnym, przyczyni się do rozwoju i zwiększy możliwość pomnażania dochodów. Będzie dobrą wibracją dla salonów kosmetycznych, fryzjerskich, galerii sztuki, biur projektowych, firm dekoratorskich. O tym pisałam tutaj.
Jak sprawdzić jaką wibracją jest firma?
Z numerologicznego punktu widzenia najważniejsza jest wibracja nazwy firmy oraz data rozpoczęcia działalności naszego przedsiębiorstwa. Droga Życia Szóstka jest powiązana z cechami takimi jak troska, empatia, równowaga i harmonia. Podobnie jak my, każda firma ma swoją drogę życia, którą wyznaczają poszczególne wibracje.
Wibracje te są istotne w życiu każdej firmy, dlatego powinniśmy wybrać taką nazwę i takie przeznaczenie firmy, które będzie wspierać jej rozwój.
Jak Szóstka może przyciągnąć klientów do biznesu?
Wibracja szóstki to:
Empatia i troska – w centrum zainteresowania firmy powinni być klienci i ich zadowolenie. Firma ma im zapewnić wsparcie i zrozumienie, a najważniejsza musi być harmonia i równowaga.
Trwałe relacje i klientami – budowanie relacji z klientami powinno być podstawą działalności firmy. Zaufanie, dostarczanie usług ważnych z punktu widzenia rodziny i bliskich osób, to idealny sposób na budowanie pozytywnych relacji.
Przyjazne i harmonijne środowisko – spokój, zdrowe relacje, estetyka miejsca, harmonia i relaks, to wszystko będzie sprzyjało równowadze i pozytywnemu nastawieniu.
Jasna i uprzejma komunikacja – w rozmowach z klientami należy zachować rozwagę, takt i uprzejmość. Każda prośba klienta powinna być należycie wysłuchana i w życzliwy sposób zrealizowana.
Doradztwo i wsparcie – swoją wiedzę o ofercie firmy należy przekazywać klientom i wspierać ich w decyzjach. Doradzać, pomagać i być gotowym do przedstawienia zalet wybranych usług.
Marka osobista – prezentuj swoją wiedzę i pasję w sposób autentyczny i wartościowy. Korzystaj z dobrodziejstwa takich mediów społecznościowych jak Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn itp.
Pamiętać trzeba, że aby przyciągnąć klientów do biznesu należy uzbroić się w cierpliwość i skupić na tworzeniu harmonijnych relacji.
Źródło: Internet, własne