Najcenniejsze marki świata – numerologia nazw

Najcenniejsze marki świata – numerologia nazw. Nosisz się z zamiarem rozpoczęcia własnej działalności, chcesz złożyć własną firmę i nie wiesz, jaką wybrać dla niej nazwę? Wykorzystaj w tym celu numerologię, która pomoże Ci dobrać odpowiednią nazwę do planowanej działalności.

Nazwa firmy plus data jej założenia, to bardzo ważna przesłanka do tego, czy Twoja firma stanie się rozpoznawalna na rynku i czy odniesie sukces.

Jak obliczyć nazwę firmy?

Należy zsumować wszystkie litery nazwy firmy korzystając z poniższej tabelki:

 

Przykład: weźmy pod uwagę firmę AUDI

AUDI = 1+3+4+9 = 17 = 1+7 = 8

Cyfra 8 to sukces, przedsiębiorczość, władza nad materią, pomyślność finansowa.

Przeanalizowałam dla Was nazwy najcenniejszych marek na świecie według rankingu z 2016 roku opublikowanego przez „Forbesa”. Ranking można zobaczyć tutaj.

Oto ranking firm i ich numerologia:

Apple – numerologiczna 5 – ekspansja, zmienność, podróże, przygody, wolność, energia życiowa;

Google – numerologiczna 7 – oryginalność, prestiż i luksus, rozwój samoświadomości;

Microsoft – numerologiczna 1 – nowatorstwo, lider, rozwój, ambicja, niezależność, nowe technologie;

Coca Cola – numerologiczna  8 – sukces, przedsiębiorczość, władza nad materią, pomyślność finansowa;

facebook – numerologiczna 4 – odpowiedzialność, stabilizacja, solidność, trwałość, pracowitość, długotrwałe działaniach, cierpliwość;

TOYOTA – numerologiczna 6 – ognisko domowe, wszystko, co związane z domem, nauczaniem i troską;

IBM – numerologiczna 6 – ognisko domowe, wszystko, co związane z domem, nauczaniem i troską;

Disney – numerologiczna 8 – sukces, przedsiębiorczość, władza nad materią, pomyślność finansowa;

Mc Donald’s  – numerologiczna 8 – sukces, przedsiębiorczość, władza nad materią, pomyślność finansowa;

GE – nazwa używana – numerologiczna 3 – kreacja, handel, twórczość, rozrywka, artyzm, komunikacja, lekkość i radość życia, pełna nazwa General Electric – numerologiczna 2 – ścisła współpraca, relacje, spółki, wrażliwość i dyplomacja, emocjonalność, zaspakajanie podstawowych potrzeb;

Jak widać, to dobrze nam znane światowe marki.

Najcenniejsze marki świata – numerologia nazw

Tak jak napisałam w poprzednim poście na sukces firmy składa się nie tylko jej nazwa, ale także data założenia, wibracja numerologiczna właściciela, dobrze dobrana data rozpoczęcia działalności, czyli otwarcia firmy i dobrze dobrane daty wprowadzania kolejnych zmian.

Dlatego jeśli nazwa firmy niezupełnie odzwierciedla według numerologii to, czym się chcemy zajmować możemy tak pokierować datą rejestracji firmy, czy datą otwarcia, aby osiągnąć zamierzony cel.

Weźmy jednak pod uwagę pewne przestrogi:

Pamiętajmy, aby nie podejmować żadnych nowych wiążących decyzji, czy zmian na 53 dni przed urodzinami – to są dni naszej szczególnej wrażliwości i możemy podjąć w tym czasie niekoniecznie dobrą dla nas decyzję.

Nie zaczynajmy niczego nowego, gdy jesteśmy w 9 roku numerologicznym lub osobistym – wszystko, co zaczniemy będzie trwało krótko lub się nie powiedzie.

Nie inicjujmy nowych spraw w 2, w 4 – możemy wprowadzać tylko udoskonalenia , w  6 i 7 roku numerologicznym, bo to nie jest dla nas dobry czas.

 

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • Mój biznes
  • Twitter