Numerologia  biznesu – znaczenie liczb w biznesie

Numerologia  biznesu – znaczenie liczb w biznesie. Wybierając nazwę dla swojej firmy i datę założenia prawie nigdy nie  kierujemy się tym, co na ten temat mówią nam liczby.

Zdarza się, że nic nam nie idzie, męczymy się, nie mamy zysku, a wręcz straty, czasem nawet musimy zamknąć firmę, bo straty przewyższają zyski.

Nie zawsze jest to wina „nietrafionego pomysłu”. Czasem wystarczy coś zmienić w nazwie, by sobie pomóc. W tym celu warto skorzystać z rady doświadczonego numerologa, który podpowie czy można coś zmienić i jak.

Zachęcam do sprawdzenia, czy dobrze trafiliśmy z nazwą firmy i jak potoczą się jej losy.

W tym celu należy do każdej litery w nazwie firmy przyporządkować odpowiednią cyfrę korzystając z tabeli poniżej:

Wszystkie te cyfry sumujemy, aż otrzymamy liczbę jednocyfrową. Jeśli w nazwie występują także cyfry również je dodajemy.

Przykład:

Modny ciuszek – to sklep z modną, nietuzinkową, szytą według własnych projektów, odzieżą damską.

Przeanalizujmy, zatem tę nazwę korzystając z tabelki (więcej na temat obliczeń tutaj)

Untitled

M – 4, o – 6, d – 4, n – 5, y – 7, c – 3, i – 9, u – 3, s – 1, z – 8, e – 5, k – 2

Sumujemy liczby:

4+6+4+5+7+3+9+3+1+8+5+2 =57= 5+7= 12 = 1+2 = 3

Otrzymaliśmy liczbę 3, która sprzyja zarabianiu pieniędzy.

Data założenia firmy

Oczywiście oprócz nazwy istotna jest data założenia firmy, bo ma wpływ na jej przeznaczenie, czyli dalsze losy. Analizując datę założenia firmy możemy poznać jej białe i czarne szczyty, a także możliwości i trudności, na jakie może być narażona.

Gdy zsumujemy wartość nazwy i datę jej zarejestrowania otrzymamy liczbę przeznaczenia firmy. Najkorzystniejsza jest 1 oraz 4 i 8. Najmniej korzystna jest 9, gdyż zapowiada rychłe zamknięcie biznesu.

Zakładając firmę warto też poznać wibrację lokalu, w którym ta firma będzie prosperować.

Numerologia  biznesu – znaczenie liczb w biznesie. Każda data w rozwoju firmy jest ważna, szczególnie, gdy staramy się o kredyt, planujemy kampanię reklamową. Unikajmy reklamowania firmy czy produktów w dniu o wibracji 9, bo nie będzie efektów.

Wibracja 1

Liczba 1 jest właściwa dla firmy, wprowadzającej na rynek niestandardowe i nowatorskie produkty lub usługi. Realizuje pomysły, które nie były dotąd proponowane przez żadną z firmy. Liczba ta wiąże się z innowacyjnością, awangardą, nowymi technologiami. Wspomaga dynamiczną i przebojową firmę, która działa w sprzedaży, doradztwie, usługach, zwłaszcza, jeśli opiera się na nowatorskich rozwiązaniach. Liczba 1 niesie ze sobą dużą siłę i energię, oznacza sukces, początek wszystkiego, pionierstwo, a także brawurę. Najlepiej się sprawdzi w przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej.

Wibracja 2

Dwójka to spokojna wibracja niezbyt korzystna dla biznesu, gdyż jest mało dynamiczna, nastawiona głównie na współpracę. Liczba ta, to współdziałanie, partnerstwo, dlatego świetnie sprawdzi się w spółce, choć nie przynosi oszałamiających zysków. Jest stabilna i spokojna, ale nie można liczyć na szalone zyski i wielki rozgłos, może zwiastować problemy emocjonalne wśród pracowników firmy.
Wibracja ta będzie dobra dla przedszkola, żłobka, pralni, piekarni, ośrodka terapii, fundacji, doradztwa – wszędzie, gdzie ważne są kontakty międzyludzkie

Co przynosi wibracja 3?

Wibracja 3

Wibracja ta sprzyja działalności rozrywkowej, artystycznej, a także związanej z komunikacją. Będzie idealna dla pubu, baru, radia, telewizji. Liczba 3 związana jest także z twórczością, pięknem, zatem może się sprawdzić w przypadku salonu fryzjerskiego czy kosmetycznego.

Liczba 3 przyciąga szczęśliwe zdarzenia i sprzyjające okoliczności oraz okazje. To właśnie 3 powoduje, że poznajemy odpowiednich ludzi w odpowiednim miejscu i o właściwym czasie.
Jest uważana za szczególnie szczęśliwą, dynamiczną i radosną, ale grozi rozproszeniem energii i rozrzutnością
Będzie idealna dla hotelu, motelu, lokali rozrywkowych, gazet, telewizji, wydawnictwa, salonu piękności, firm związanych ze sztuką, galerii, firm reklamowych, biura projektowego i wszędzie tam, gdzie ważny jest kontakt z ludźmi, piękno, kreatywność, tworzenie.

Pozostałe wibracje

Wibracja 4

Liczba 4 sprawdzi się wszędzie tam, gdzie ważne są szczegółowe i czasochłonne działania gdyż 4 oznacza pracowitość, systematyczność i odpowiedzialność. To wibracja solidna, jednak dość ciężka, gdyż brak jej dynamiki, inwencji, polotu, a przede wszystkim elastyczności. Dobra w firmach, w których ważną rolę odgrywa tradycja oraz solidne fundamenty. Dopiero po żmudnej, ciężkiej i systematycznej pracy, po konsekwentnym budowaniu stabilności pojawią się zyski.

Wibracja 4 będzie idealna dla biznesu, w którym należy zbudować solidne podstawy, gdzie konieczna jest systematyczna praca, np. w firmie budowlanej. Wibracja ta to także lojalność, przewidywalność, dlatego będzie dobra dla biura rachunkowego, firmy ochroniarskiej, piekarni, firmy krawieckiej.

Wibracja 5

Liczba 5 oznacza ruch, zmiany i zamieszanie. Biznes o wibracji 5 przynosi mnóstwo pomysłów i częste zmiany, dlatego w firmie o wibracji 5 nieustannie coś się dzieje.
Liczba ta będzie dobra tam, gdzie konieczne jest podejmowanie szybkich decyzji, dokonywanie wyborów i wprowadzanie zmian. Wibracja 5 przyciąga niespodziewane wydarzenia, a także przeróżnych ludzi, dlatego może sprzyjać nieporozumieniom i kłótniom.
Wibracja ta, ze względu na wnoszoną do życia ruchliwość sprawdzi się tam, gdzie ważna jest zmienność, poznawanie, brak rutyny np. w biurze podróży, agencji reklamowej, biurze projektowym.

Wibracja 6

Liczba 6 sprawdzi się tam, gdzie ważna jest harmonia, zmysł estetyczny i dobry gust, a także tam gdzie ważna jest opieka, rodzina, dom. To dobra liczba dla hotelu, szkoły, przedszkoli, żłobków, psychologów, firmy, która chce produkować sprzęt AGD oraz dla salonów kosmetycznych, fryzjerskich, galerii, biur projektowych, dekoratorskich.

Dobrze będą się rozwijać i pomnażać dochody firmy rodzinne o tej wibracji. Będzie to firma lubiana, ale jej kondycja będzie raz lepsza, raz gorsza, jak w typowej rodzinie.

Która wibracja najlepsza dla biznesu?

Wibracja 7

Wibracja 7 to liczba dla ekskluzywnych firm, które maja zamiar produkować wyrafinowane produkty z tzw. wyższej półki, ponieważ liczba 7 to mądrość, analityczność, rozsądek, elegancja, niezależność. Dobra dla działalności literackiej, terapeutycznej, badawczej, leczeniu specjalistycznym, gdyż 7 to przede wszystkim wiedza i profesjonalizm. Liczba ta sprzyja dokształcaniu się i wręcz zachęca do tego pracowników firmy. Wiąże się z poznawaniem i nauka i będzie dobra dla firmy zajmującej się badaniami naukowymi, ale zysków nie będzie.
Liczba 7 nie jest korzystna dla żadnej firmy, gdyż jej przeznaczeniem jest izolacja, więc będzie niewidoczna dla innych, a w związku z tym pieniądze będą niewielkie.

Wibracja 8

Liczba 8 uważana jest za wibrację typowo biznesową, która przynosi duże zyski i sukces. To cyfra solidna i trwała, dobra głównie dla dużych firm, zapewnia bowiem rozwój, dobrą organizację i parcie do przodu. Zapewnia rozwój, parcie do przodu i dobrą organizację. Właściciel firmy o wibracji 8 nie powinien obawiać się zmian, bo to one sprawią, że będzie się rozwijać. Jest to wibracja, która sprawdzi się w przypadku banku, wielkiego koncernu, biura nieruchomości, firmy, która nastawiona jest na masową produkcję. Z tej wibracji korzysta większość firm o światowym zasięgu.
Wibracja 8, niesie także spore wydatki, konieczność dużych wkładów finansowych, a także odważne inwestowanie. Niestety dość często liczba 8 przynosi afery i oszustwa.

Wibracja 9

Liczba 9, to przede wszystkim działalność charytatywna, dobroczynność i altruizm. Liczba 9 jest nastawiona na drugiego człowieka, to wibracja kończąca, zatem oznacza szybkie zamknięcie firmy. Firma o tej wibracji nie przyniesie zysków, a jedynie satysfakcję i uznanie za wykonaną pracę, gdyż jest nastawiona na pomoc innym. Wibracja 9 niesie konieczność inwestowania i dokładania do biznesu.

Numerologia  biznesu – znaczenie liczb w biznesie

Jak widzimy dobranie odpowiedniej nazwy dla firmy to nie łatwa sprawa, gdyż może ona zdecydować o dalszych jej losach. Trzeba się dobrze zastanowić, co chcemy osiągnąć, jakie mamy oczekiwania, co chcemy rozwinąć, a co zredukować. Jak nazwą firmy przyciągnąć konkretnych klientów. Jak dobrać pracowników, by dobrze ze sobą współpracowali i przyczyniali się do osiągania i pomnażania zysków.

Zachęcam wszystkich do przeanalizowania nazwy swojej firmy i poszukania ewentualnych przyczyn niepowodzenia lub utwierdzenia się w słuszności dokonanego wyboru.

Jeśli potrzebujesz pomocy w dokonaniu zmian zapraszam po informacje tutaj.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • Mój biznes
  • Twitter