Piątka numerologiczna dla Twojego biznesu
Piątka numerologiczna dla Twojego biznesu będzie najlepsza wtedy, gdy w twojej firmie jest ciągły ruch. Będzie dobra dla agencji reklamowej, biura podróży, redakcji pisma itd. Piątka wnosi zmiany, niespodziewane wydarzenia, duża rotacja pracowników, masa pomysłów i co się z tym wiąże sporo zamieszania.
Niestety, ze względu na ciągłą zmienność będzie narażona na konflikty i nieporozumienia. Energia Piątki to wolność, komunikatywność, szybkość działania, skłonność do przygód.
Skąd będziesz wiedział/a jaką wibracją jest Twoja firma? Jaka jest jej Droga Życia. Co zrobić jeśli Nazwa Firmy nie została wcześniej sprawdzona przez Numerologa? Jak sprawdzić, czy dobrze dobraliśmy jej nazwę do naszej działalności? O tym napisałam tutaj.
Jak zadziała firma o wibracji piątki na klientów? Jakie jej atuty możemy wykorzystać? Znamy już dominujące cechy piątki dlatego powinniśmy w je pełni rozwinąć w naszej działalności.
Piątka numerologiczna to przede wszystkim:
Komunikatywność – wykorzystaj wszelkie możliwe sposoby na poinformowanie potencjalnych klientów o swojej działalności, rozmawiaj, prowadź bloga, udzielaj się na różnych forach, daj się poznać. Odpowiadaj na pytania, działaj w mediach społecznościowych takich ja Instagram, Facebook, Tik Tok.
Otwartość na zmiany – dostosuj swoją ofertę do zmieniających się oczekiwań klientów, porównuj swój biznes z innymi z Twojej branży i wychodź naprzeciw potrzebom zainteresowanych osób. Pokaż, że jesteś otwarty/a na zmiany i nic nie jest w stanie Cię zaskoczyć. Bądź elastyczny/a, wychodź do swoich klientów z oferta uwzględniająca aktualne trendy.
Entuzjazm – ta naturalna cecha Piątki pozwoli na nawiązywanie relacji z innymi poprzez organizowanie szkoleń, wymianę doświadczeń. Dzięki temu możesz przyciągnąć uwagę do swojego biznesu, udzielać porad i sprawić, aby uczestnicy zdobyli praktyczne wskazówki do pracy.
Umiejętność nawiązywania kontaktów – będzie Twoją siłą wszędzie tam gdzie znajdują się ludzie. Takim miejscem ważnym dla twojego biznesu będą fora i grupy internetowe. Zamieszczane tam treści i porady przyciągną do Ciebie zainteresowane osoby i dadzą możliwość budowania prawidłowych relacji.
Znajomość nowoczesnych sposobów komunikowania się – pozwoli na nawiązywanie kontaktów przy pomocy wspomnianych już wcześniej mediów społecznościowych. Takie platformy jak Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter (X) będą pomocne w budowaniu społeczności zainteresowanej twoją ofertą.
Skłonność do ruchu i zmian – wykorzystaj do promowania własnych spraw, udzielaj się, korzystaj z zaproszeń, aby pokazać swój biznes. Publikuj artykuły, prowadź szkolenia, bądź ekspertem i liderem w swojej dziedzinie.
Źródło: Internet, własne